The applicants should have experience in the following business area(s): Trading Companies or Manufacturing Industries.Must have sound knowledge in MS office.Must have good communication skill.Responsibilities & ContextReceive and greet guests, visitors, customers, clients, suppliers, etc., and manage them and their requirements.Receive phone calls from stakeholders answer their questions, and forward them to the required personnel.Scheduling and confirming appointments, meetings and events.Organize and maintain files and records; update when necessary.Receive, sort, and store incoming correspondence (letters, registered mail, parcels, etc.) and distribute it to the right recipient (personnel/departments).Maintain and update attendance and in/out/movement register.Distribute all types of documents to office employees as and when required basis. Assist in establishing cooperation with various departments to solve administrative problems.Any other duties assigned by the management if and when required basis.Compensation & Other BenefitsMobile bill,Salary Review: YearlyFestival Bonus: 2WorkplaceWork at officeEmployment StatusFull TimeJob LocationDhakaCompany InformationPSP Industries LimitedAddress:17th Floor, Rupayan Trade Center , Banglamotor, Ramna, Dhaka-1000Report this Job / Company (রিপোর্ট)এই চাকরির জন্য বিজ্ঞাপন দাতা প্রতিষ্ঠান আপনার কাছ থেকে কোন অর্থ চাইলে অথবা কোন ধরনের ভুল বা বিভ্রান্তিকর তথ্য দিলে অতি সত্ত্বর আমাদেরকে জানান অথবা জবটি রিপোর্ট করুন। চাকরি পাওয়ার জন্য কোন ব্যাক্তি / প্রতিষ্ঠানকে অর্থ প্রদান করতে বিডিজবস কাউকে উৎসাহিত করেনা। কোন প্রকার অর্থ লেনদেনের দায়িত্ব বিডিজবস বহন করবে না।