Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints.Knowing our products inside and out so that you can answer questions. Processing orders, forms, applications, and requests.Keeping records of customer interactions, transactions, comments and complaints.Communicating and coordinating with colleagues as necessary.Providing feedback on the efficiency of the customer service process.Managing a team of junior customer service representatives.Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.Skills & ExpertiseMICROSOFT OFFICEWorkplaceWork at officeEmployment StatusFull TimeJob LocationDhaka (Mohakhali)Company InformationGTC BPO Services LimitedAddress:99 Ambon Complex Ltd, 8th floor Mohakhali, C/A, Dhaka-1212Report this Job / Company (রিপোর্ট)এই চাকরির জন্য বিজ্ঞাপন দাতা প্রতিষ্ঠান আপনার কাছ থেকে কোন অর্থ চাইলে অথবা কোন ধরনের ভুল বা বিভ্রান্তিকর তথ্য দিলে অতি সত্ত্বর আমাদেরকে জানান অথবা জবটি রিপোর্ট করুন। চাকরি পাওয়ার জন্য কোন ব্যাক্তি / প্রতিষ্ঠানকে অর্থ প্রদান করতে বিডিজবস কাউকে উৎসাহিত করেনা। কোন প্রকার অর্থ লেনদেনের দায়িত্ব বিডিজবস বহন করবে না।